jueves, 22 de octubre de 2015

Sarrera.

Hasteko, ongietorri nire blog honetara! Aitor Herrán nauzu, EHU-ko bigarren mailako lehen hezkuntzako ikaslea. Informazio eta komunikaziorako teknologien (IKT) ikasgaiko lanetako bat, blog bat eratzea da, eta hau da blog honen sorkuntzaren arrazoia. Blog honetan, Ikt-en eta gaur egunean LH-N dauden ikasleen hezkuntzaren arteko erlazioari buruz hitz egingo dut.

Esan dudan gaiari buruz, zenbait behaketa egin ditut, Practicum I an, eta hau aprobetxatuz, gaur egungo ikasleen eta ikt-en arteko erlazioa behatuko dut. Gai honen hautaketa, bi arrazoi garrantzitsuengatik izan da. Lehenengoa, errekurtso teknologikoen erabilera uneem partetik izan da, eta bestea, hauek hezkuntzan duten erabileragatik.

Blog honetan, astero idatziko dut, honekin erlazionaturiko artikuluak eta post-ak jarriko ditut, eta espero dut zuen interesekoa izatea.


No hay comentarios:

Publicar un comentario